33-метров национален трибагреник на фасадата на МБАЛ-Шумен

03.Март.2016 /Четвъртък/ 10:54:36, 780 прочитания, 0 коментара
Автор: 6ТВ



Източник: 6ТВ




Шумен:
28.Юли.2017 /Петък/ 09:08:03
Източник: 6ТВ

Страховита компания се събра за състезанието по планинско изкачване „Шипка-Дамасцена”. Под легендарния връх дойдоха най-силните български пилоти с най-мощните автомобили.

Шампионът от последните три години Любен Каменов, който се състезава в румънското първенство, тук караше за Купата на „Дамасцена” в откритото. Тук бяха и тримата с шансове, дори и теоретични, за шампионската титла в генералното тази година – водачът Юлиян Телийски с 68 точки, Илия Царски с 50 и инж. Христо Манолов с 43. Към тази компания трябва да прибавим и шампиона на затворен маршрут в клас Макси Пламен Камбуров.

Заявки подадоха 48 пилоти, а на старта след техническия преглед се явиха 43. Надпреварата беше пети кръг от националния шампионат, а трима наблюдатели от чужбина следяха дали „Шипка-Дамасцена” може от догодина да стане кръг от Европейската купа в планинските изкачвания, каквото е желанието на домакините.

Трасето е по-дълго с 900 и вече е 5100 метра, поради което се карат два състезателни манша.

В тренировките панагюрецът Любо Каменов в първото качване записа 2.26.710 мин, което бе обявено за нов рекорд. Това време Каменов подобри във втория тренировъчен манш, а в неделя сутринта постигна 2.25.640. С пет първи места от петте преминавания Любен Каменов спечели и Купата на спонсора, но не взе точки за нашето първенство. В интервюто с него ще чуете и защо той не иска тези точки.

След второто време в първия манш на тренировките шуменецът инж. Христо Манолов изживя драматични мигове. Още на старта за второто качване неговото „Мицубиши Лансър Ево 9” в НС1 счупи двете задни полуоски и механиците направиха истинско чудо в сервиза, за да може Ицо да се яви за третия старт в събота. Той подобри времето си и тръгна от четвърта позиция в неделя. Преди него бяха Юлиян Телийски със същия автомобил и Николай Златков, който не беше изкарвал страховитото „Ауди S1 Куатро” от почти 22 месеца. Ники опипваше почвата и подобряваше времената си. За съжаление, в неделя той удари бордюр още на първия завой в първия манш и напусна състезанието.

Телийски бе разпределил добре силите си, не искаше невъзможното от своя автомобил, който е в по-слабия клас НС2, и свърши работата си – стана първи в класа си, трети в откритото и втори в нашето първенство. Така с актив от 86 точки той води преди последния кръг в Кюстендил.

Необичайно завърши състезанието за друг от претендентите за титлата Илия Царски с „Мицубиши Лансър Ево 9” в НС1. Иван Влъчков претърпя катастрофа и край него при развети жълти флагове от постовете по трасето преминаха Пламен Камбуров и Малкия Цар. Спортният директор на „Шипка-Дамасцена 2017” Николай Мончев обясни специално за 6tv.bg какво се е случило оттук нататък.

„Аз отивах с колата към мястото, където се беше забила в мантинелата хондата на Влъчков. Съдията от финала ми каза, че Царски иска рестарт, тъй като е загубил време, когато е минавал край мястото на инцидента при наличието на жълтите флагове. Същото направил и Пламен Камбуров. Казах, че имат право и те слязоха на старта с форлойфер, който да мине преди тях след прекъсването на състезанието. Държа да уточня, че единственото, на което те имаха право, бе да заредят гориво. Камбуров зареди и стартира. Царски не се яви, а долу вече доста време чакаха да тръгнат Манолов, Телийски и Каменов. Те тръгнаха със студени гуми.”

Илия Царски не мина втори път. Той се качи с бегачката след закриващия автомобил. Многократният шампион поискал да му бъде зачетено времето от второто преминаване, което му стигаше да стане втори в генералното и първи за българския шампионат. След дълго заседание спортните комисари не приеха това и Царски остана без класиране.

Инж. Христо Манолов се качи на стълбичката като втори за откритото и първи за нашето първенство. Общият му актив е вече 68 точки.

Церемонията по награждаването бе стилна, купите красиви, наградите – и парични.

Всичко за планинско „Шипка-Дамасцена 2017” – в следващия разширен репортаж. Ще видите и горещите интервюта с главните действащи лица.


КЛАСИРАНЕ „ШИПКА-ДАМАСЦЕНА 2017”


RC 5


1. Павлин Русев N 32 „Ситроен Саксо”

2. Петър Христозов N 98 „Ситроен Саксо”

3. Димитър Тахтаджийски N 79 Шкода Фабия”





RC 4


1. Динко Иванов N 30 „Ситроен С2R2”

2. Димитър Божилов N 20 „Ситроен Саксо”

3. Петър Бакалов N 37 Рено Клио”


RC 3


1. Антон Титов N 151 „Ситроен DS3”

2. Росен Русев N 27 „Хонда Сивик”

3. Валентин Будинов N 72 „Шкода Октавия”


НС 5


1. Павел Шенков N 36 „ВАЗ 2107”

2. Симеон Христов N 54 „Опел Тигра”

3. Велизар Добрев N 70 „ВАЗ 2101”


НС 4


1. Йордан Тодоров N 8 „Ситроен Саксо”

2. Александър Димитров N 9 Ситроен Саксо”

3. Искрен Веселинов N 94 „Хонда Сивик”


НС 3


1. Косю Йорданов N 22 „Рено Меган”


НС 2


1. Юлиян Телийски N 3 „МЛ Ево 9”

2. Ивелин Йотков N 14 „БМВ Е30”

3. Стефан Георгиев N 24 „Форд Ескорт”


НС 1


1. Любен Каменов N 1 „МЛ Ево 8”

2. Христо Манолов N 2 „МЛ Ево 9”

3. П.амен Камбуров N 100 “МЛ Ево 9”

4. Георги Георгиев N 18 „Субару Импреза”

 

ГЕНЕРАЛНО ОТКРИТО


  1. Любен Каменов 4.52.390 мин

  2. Христо Манолов 5.03.780

  3. Юлиян Телийски 5.03.980


ГЕНЕРАЛНО ЗА НАЦИОНАЛНИЯ ШАМПИОНАТ


  1. Христо Манолов 5.03.780 мин

  2. Юлиян Телийски 5.03.980

  3. Пламен Камбуров 5.04.540


ОТБОРНО


  1. „Дунев Рейсинг” /Ю. Телийски, Д. Божилов/

  2. „Джордан Рейсинг” /Й. Тодоров, Ал. Димитров/

  3. „Ефко Рейсинг” /Косю Йорданов, Ст. Георгиев/

Още
Шумен:
29.Септември.2017 /Петък/ 08:23:13
Източник: 6ТВ

След края на шампионата по планински изкачвания и второто място в генералното пилотът Христо Манолов каза, че ще използва всяка възможност да кара повече своето „Мицубиши Лансър Ево 9” със 700 коня под капака.Той направи вече два старта в Румъния, като първото състезание беше край Брашов.

Миналия уикенд шуменецът заърши четвърти в генералното и трети в своя клас на „Трофеул Кампулунг” в предпоследния кръг от румънското първенство. Там беше и друг българив – трикратният шампион от последните три години Любен Каменов.

За 6tv.bg дипломираният инженер икономист разказа как е минало последното състезание в северната ни съседка. Ние само ще споменем, че в него е имало... 80 автомобила.

Как се държа колата на вицешампиона на мокро? Кого той „вози” до себе си на специално поставената навигаторска седалка? Кои са новите му механици? Ще може ли Христо Манолов да кара през следващия сезон и в България, и в Румъния? Ще видим ли пилота на домашното му рали „Стари столици? Както вече знаете, отговорите на тези въпроси са малко по-долу!

Още
Шумен:
06.Октомври.2017 /Петък/ 13:14:24
Източник: 6 ТВ

Днес екипажите опознаваха трасето на рали „Стари столици“. След като минаха по първите три отсечки, претендентите за титлата в шампионата застанаха пред нашата камера. Тихомир Стратиев и Добрин Борисов, които са с „Пежо 208 R2“, водят във временното класиране със 123.4 точки. След тях са Григор Григоров и Даниел Миленков със същия автомобил и 103.8 точки.

Състезателите са готови за битката и реално оценяват своите шансове и рисковете, които могат да поемат. Те харесват промяната на трасето с включването на макадамовия участък.

Днес стана ясно, два от заявените екипажи няма да стартират. Варненците Станимир Стоянов и Атанас Николов, които бяха записани с „Мицубиши Лансър Ево 9“, имаха произшествие по време на тестове край Аксаково. С тях беше и собственикът на колата, миналогодишният победител в „Стари столици“ Йордан Атанасов. Щетите по автомобила по предварителна информация са за над 10 000 евро.

Няма да карат и Стоян Апостолов и неговата дъщеря Павлина. На пистата в Стара Загора тяхната „Хонда Сивик“ получи повреда в мотора. Бургазлията е редовен участник в шуменското рали и както сам казва, след 30-ия път е престанал да брои колко пъти е стартирал в „Стари столици“.

Още
Шумен:
19.Август.2015 /Сряда/ 08:23:19
Източник: 6ТВ

3 600 физически лица, които не са платили своите актове към КАТ и другите органи на МВР, ще получат обаждане от НАП в следващите 30 дни, съобщават от приходното ведомство. Задълженията им към бюджета са общо 3.3 млн. лв. В информационната кампания са включени всички физически лица, които имат непогасени задължения в общ размер до 5 000 лв.

Предишни информационни кампании на НАП са доказали, че телефонният контакт е ефективен и евтин метод за насърчаване на клиентите доброволно да покрият дълговете си към бюджета. Данните сочат, че след телефонен разговор над 70% от длъжниците внасят задълженията си в уговорения срок.

Невнасянето на публичните задължения в 14-дневен срок след позвъняването може да доведе до налагането на обезпечителни мерки и стартиране на процедура за принудително събиране на дълговете. Един от най-често използваните способи за събиране на дългове е налагането на запор върху заплатата на длъжника или на притежаваните от него моторни превозни средства и продаването им на търг. От НАП уверяват, че ако в двуседмичния срок след позвъняването постъпи плащане, няма да се пристъпва към продажба на имуществото на длъжника.

За длъжниците с актове към МВР в размер над 5 000 лв., публичните изпълнители на НАП директно ще пристъпват към налагането на запори, изземване на моторни превозни средства и публична продажба.
Още