Кметът на Шумен покани представители на кабелните и интернет доставчиците на среща

19.Януари.2016 /Вторник/ 14:29:59, 602 прочитания, 0 коментара
Автор: 6ТВ

Кметът на Шумен Любомир Христов покани представители на кабелните и интернет доставчиците на среща на 20 януари от 10.00 часа в зала 203 на община Шумен. На нея ще бъде изяснено кои от съществуващите въздушни кабелни мрежи са поставени законно и имат съответните разрешителни и кои – не. Още в неделя кметът постави ултиматум до края на месеца незаконно поставените кабели да бъдат демонтирани. В противен случай общината ще бъде принудена  да ги премахне и по съдебен ред да си търси щетите, нанесени от кабелните оператори.

След обилния сняг 15 метални стълба за улично осветление в града бяха изтръгнати от основите им под тежестта на кабелите и на места беше прекъснато електрозахранването. Част от стълбовете опасно са се наклонили, което може да доведе до инциденти с хора и автомобили.



Източник: Пресцентър Община Шумен




Шумен:
06.Септември.2013 /Петък/ 09:21:20
Източник: 6ТВ

Повече от 20 години след началото на прехода май само едно непреходно нещо остана в родината ни и това е домашната консерва. 

Макар и приготвянето на зимнина да се смята за най-популярно сред възрастните хора и сред хората извън големите градове, това съвсем не означава, че останалата част от населението се лишава от домашните консерви.  Най-често споменаваната причина за това българите да приготвят консервирани храни е, че така се спестяват средства, но напоследък не е точно така, а и немалка част от българите го правят заради вкуса на домашните компоти и туршии.


„Домашно приготвената лютеница е истинска лютеница, знаеш какво си слагал и ти е по-вкусно. То  не е по-евтина от купешката, ама  сметката излиза, ако човек си има градинка.„

Въпреки че  разнообразието от  хранителни продукти на българския пазар се увеличава  дори през зимата българинът си държи на традицията сам да си приготвя зимнина. 


„Ако човек има зимнина в мазето си, е по-спокоен, че криво-ляво ще изкара до пролетта, пък тя като дойде е по-лесно. ” 

Истината е, че майсторското приготвяне на домашна лютеница е много трудоемко. Отнема много време и по тази причина Кремена Желязкова само си спомня за вкуса на бабината ѝ домашна лютеница.

 “Съжалявам, че моите деца не знаят вкуса на топлата лютеница. Спомням си как с брат ми чакахме с нетърпение, с  по един голям комат хляб в ръка баба да напълни бурканите и ние да „оближем„ каквото е останало по тавата.”

Навярно голяма част от българите ще продължат да правят домашни консерви, защото са много вкусни, а и, защото приготвянето на зимнина ни връща към традициите ни и спомените за бабините манджи.

 

Още
Шумен:
06.Ноември.2017 /Понеделник/ 12:39:08
Източник: 6 ТВ

Завъртя се седмият кръг от Градската аматьорска лига по футбол в Шумен. На върха с по една загуба продължават да бъдат „ЗК КЕШ” и „Опълченците”. Те взеха убедителни победи съответно с 9:4 над „Лисиците” и със 7:2 срещу „Мрежата РОиНИ”. Страхотен мач с много футбол и мъжка борба изиграха „Бул Тийм” и „Трите мечки”. „Мечките” спечелиха с 2:1 и остават в битката за първото място.

Ние ви предлагаме разширен репортаж от мача „Вълците” – „Смядово” и много интересни моменти от срещата „Бул Тийм” – „Трите мечки”. А след тях – горещи интервюта.

„ВЪЛЦИТЕ” – „СМЯДОВО” 12:2


„ВЪЛЦИТЕ”: 1 Петър Петров, 2 Борил Андреев, 3 Мартин Петров, 4 Лъчезар Луков, 6 Петър Петров – капитан, 8 Николай Николов, 9 Мирослав Петров, 14 Кяшиф Фахрединов.

„ОПЪЛЧЕНЦИТЕ”: Красимир Йовчев, Димитър Янков, Жечко Жечев, Росен Кавачев – капитан, Пенчо Христов, Георги Стоянов, Дамян Петров, Иван Калоянов, Лазар Борисов.

СЪДИЯ: Емил Димитров.

 

ГАЛФ 2017/2018 VII КРЪГ

РЕЗУЛТАТИ

„Траки” – „Чили алпин” 3:0

„ЗК КЕШ” – „Лисиците” 9:4

„Вълците” – „Смядово” 12:2

„Студио Х” – „Калбо” 3:6

„Опълченците” – „Мрежата РОиНИ” 7:2

„Бул Тийм” – „Трите мечки” 1:2


КЛАСИРАНЕ

м п р з г. р. т

1. „ЗК КЕШ” 7 6 0 1 54:24+30 18

2. „Опълченците” 7 6 0 1 46:21+25 18

3. „Вълците” 7 5 1 1 47:23+24 16

4. „Калбо” 7 5 0 2 39:17+22 15

5. „Траки” 7 5 0 2 31:20+11 15

6. „Трите мечки” 7 5 0 2 35:32+3 15

7. „Смядово” 7 3 0 4 26:38-12 9

8. „Бул Тийм” 7 2 1 4 24:19+5 7

9. „Студио Х” 7 2 0 5 21:39-18 6

10. „Чили алпин” 7 1 0 6 12:36-24 3

11. „Мрежата” 7 1 0 6 15:56-41 3

12. „Лисиците” 7 0 0 7 14:41-27 0

Още
Шумен:
30.Септември.2015 /Сряда/ 11:38:48
Източник: MEGA COMMUNICATION
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес. 
Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. „Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма. 
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство  и излъчване на репортажи, които са  част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване  на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия. 
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.
Още
Шумен:
19.Август.2013 /Понеделник/ 10:50:08
Източник: ШУМ.БГ
1580 е броят на първолаците в областта, които се очаква да прекрачат училищния праг на 15-ти септември. Точната цифра ще стане ясна след първия учебен ден, съобщиха от шуменския Регионален инспекторат по образование. Броят на очакваните първокласници остава почти непроменен през последните четири години.

„Нямаме информация за училища, които няма да могат да отворят врати, заради забавени ремонти или други причини“, каза Светлана Милева, старши експерт в РИО.
Още